2012. november 17., szombat

BLT Burger, Hong Kong



Menü:

Australian Wagyu

Hely:

A szitu a következő volt, utolsó napunk volt Hong Kongban és már úgy kezdett egy hét után kicsit sok lenni a kínai és társai konyha, ha jól emlékszem akkor pont egy plázában rohangáltunk megintcsak egy bizonyos boltot keresve épp ebédidő tájékán, amikor is döntést hoztunk, hogy akkor a mai ebédet itt fogjuk idő és energia hiányában elfogyasztani. Mászkálás közben az "A" szárnyból épp a "B"-be tartva láttam meg ezt a helyet. Először nem voltunk biztosak benne, aztán végülis ez lett.
A beltér semmi egetverő, "amerikai hamburgerező" hangulat, mondjunk Hong Kongban kicsit furcsa volt, de később rájöttem, hogy pont erre volt akkor szükségünk. A BLT Burger-t a Hard Rock Cafe egyik távolabbi rokonaként tudnám jellemezni.

Ételek:

Mivel gyakorlott és lelekes hambuger fogyasztó vagyok, így természetesen kritikusan kezdtem az étkezésbe. A választásom végülis az "australian wagyu-ra" esett. A wagyu egy hiper, atom speciális, ritka és drága luxus marhahús, az állatot állítólag maszirozzák, hogy a húsa jobb legyen, még a Ribeye-nál is exkluzívabbnak számít, amit magam se tudtam akkor csak hallomásból rémlett valami. A választásom kifizetődő volt, mert tényleg nagyon ott volt a hamburgerhús. Nagyon érdekes zamatos, nem is tudom leírni milyen ízzel rendelkezett, nem kóstoltam még ilyet, de ha lesz rá legközelebb valahogy alkalmam, tuti nem fogom kihagyni. A steakburgonya szerencsére nagyon jó volt. A hamburger mellé még kínáltak egy kis majonézes káposztasalátát, amiért nagyon hálás voltam.

Árak:

Természetesen az én ételem volt az étlapon a legdrágább, de még így se volt sok, összehasonlításban megint csak a Hard Rock-ot tudom felhozni, hamburgerek terén kb hasonló minőségi mutatókkal rendelkezik mindkét hely.

Értékelés:

    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése