2012. július 14., szombat

Bock Bisztró







Menü:

- Bodzaszörp
- Mangalica zsír
- Kolbászos lecsó piros lábasban
- Big Bock Beef Burger

Hely:

Belváros, körút, teljesen jó helyen van, a kiülős rész viszont kicsi és abszolút nem csalogató. Az étterem belső kinézete nem az én ízlésvilágom, de attól még nem feltételenül rossz. A személyzettel meg voltam elégedve, kivéve egy pincért aki, gondolom a szombati munkanapot nem érezte, de szerencsére nem ő szolgálta ki az asztalunkat csak prezentálta, hogy hol foglalhatunk helyet. Igazából másba nem is tudok és akarok belekötni esetleg még az, hogy kétszer mondtam a rendelésnél, hogy mentes vizet kérnék, erre csak savasat kaptam, ezek apróságok, de mégiscsak azért fizet az ember, hogy azt kapja, amit kér és nem mást!

Ételek:

Teljesen rendben volt minden, majdnem kifogástalan, ezt is vártam a Bocktól. Már a Gourmet Fesztiválon is nagyon elnyerte a tetszésem az ételük. Az első fogás a lecsó telitalálat volt, főleg így a közelgő lecsószezon miatt is. A második fogás a hamburger sajnos kifogott rajtam és csak elcsomagolás lett a vége, mert egyszerűen túl sok volt a lecsó után, amit isteni friss házikenyérrel kísértem. Ez nagyon pozitív volt, hogy elcsomagolták a hamburgerem maradékát és mellé még a pincér meg is jegyezte mosolyogva, hogy fel vannak mindig erre készülve, mert általában, ha az emberek ezt a fogást rendelik akkor nem tudják megenni és elcsomagolásba torkollik az étkezés. Szerencsére a hamburgert nem sült burgonya, hanem saláta kísérte, ami teljesen megfelelő volt a hamburger ízvilágához. Egyedül talán a mangalica zsír nem ízlett, de a bodza szörp is nagyon finom és frissítő volt.

Árak:

Teljesen jó. Pont ezt írtam, azt hiszem a Borssónál, hogy a városban lehet vagy ugyanennyiért vagy kissé több pénzért jobb és finomabb ételeket enni, például itt a Bockban. Teljesen egyensúlyban éreztem az árakat azzal, amit kaptunk. Mindenkinek ajánlom, hogy látogasson el ide, mert tényleg megéri.

Értékelés:

    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése