2012. augusztus 5., vasárnap

Padthai Wokbar




Menü:

Padthai tészta

Hely:

Nekem teljesen bejött maga a hely, már több helyről hallottam a Padthai Wokbar-ról, úgyhogy úgy gondoltam ideje ellátogatni és megnézni miről is van szó.
A hely dizájnja modern, friss, fiatalos, én speciel nagyon jól éreztem magam ezen a helyen a látogatásom során. Ez az étkezde talán egy modern kínai büfé thai megfelelője. Nagyon pozitívnak találom, hogy egyre több érdekes és modern hely nyílik a városban, mint például ez is. Külföldön ugyanis egy ilyen és ehhez hasonló hely teljesen hétköznapinak számít és sok van belőlük.

Ételek:

Padthai tésztát kértem mivel imádom, általában a Wasabi-ból szoktam rendelni vagy saját magam készítem el. Tetszett, hogy magam válogathattam össze az ételem összetevőit, így a padthai tésztámba csirkét és rákot kértem, mert így szeretem. Az étel mellé még gondoltam bepróbálkozok egy pad teával, de a víz is elég lett volna. A nyitott konyha nekem bejött, jó látni, hogy mi is történik a konyhában és hogy készül az étel, így részt vehetünk az ételkészítés folyamatában, még ha csak nézőközönségként is.
A tésztám finom volt, ízlett egy kis só és csiliszósz azért került még bele, szójaszósszal karöltve, mert a padthai szósz a tál aljára koncentrálódott ez pedig csak a keverés után derült ki. Miután megkevertem az ételem ízügyileg már jó volt csak egy padthaihoz képest már túl szaftos.

Árak:

Bizonyos szinten elnyerte a tetszésem a Padthai Wokbar, de az árak...kissé sok...ennyi pénzért tuti, hogy lehet jobb padthai-t enni. Én egy kicsit alacsonyabb árakat tartanék reálisnak egy ilyen helyhez. Ha a városban esetleg a környéken fogok járni akkor lehet, hogy be fogok még ide ugrani, hogy megnézzem még mit kínálnak, de a törzshelyem nem lesz. A hely üdítő frissessége miatt viszont ajánlom a látogatást, emellé meg jó első körös ismerkedési lehetőség a thai konyha ételeivel, sose árt valami újat kipróbálni, megkóstolni.

Értékelés:
    
A PadThaiban időközben egyszer kétszer ettem vagy kértem elvitelre Padthai tésztát, néha néha megeszem, de nekem még mindig kicsit ilyen "gyári-gyorskaja" íze van, ha már PadThai akkor inkább a KisParázsra szavazok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése