2012. augusztus 11., szombat

Cserpes Tejivó








Menü:

málnás turmix
túrós batyu
mangalica kolbászos szendvics
házi jeges tea

Hely:

Ezt a helyet akkor fedeztem fel, amikor a Nobu-ba mentünk vacsorázni májusban, akkor még nyitás előtt voltak, festettek stb., de a kirakat már megvolt és rögtön felkeltette a figyelmem. Már akkor sejtettem, hogy ide nyitás után egyszer tuti el fogok jönni, mert ez egy különleges és jó hely lesz, nos így is lett, jöttem és tényleg jó hely lett.
Sok pozitívumot olvastam az utóbbi időbe a Cserpes Tejivóról, így már ideje volt kideríteni, hogy mi igaz és mi nem. A hely kialakítása nekem tetszik, modern, fiatalos, szívesen tartózkodik itt az ember.

Ételek:

Egy málnás tejturmixszot választottam elsőre és hozzá egy mangalica kolbászos szendvicset és édességként pedig egy túrós batyut. A turmix nagyon finom volt, nem sűrűn szoktam turmixokat inni, de ez most kifejezetten elnyerte a tetszésem.
A mangalica szendvics teljesen el volt találva a mangalica kolbász enyhén csípős és fűszeres volt, pont ahogy én szeretem. A túrós batyu még langyos, omlós, ízletes túrós töltelékével gyönyörű zárás volt. A fogyasztott menü minden egyes tagjával külön külön és együtt is kifogástalanul meg voltam elégedve.  Pozitív, hogy elvitelre is lehet szendvicseket kérni, mellé még több fajta saláta, kakaó, sajt egyszóval nagy választék van. Amit olvastam és tapasztaltam is, hogy egy bizonyos idő, egy vagy két óra vagy nem tudom pontosan mennyi idő után, lecserélik a szendvicseket és pékárukat a pultban először is, hogy mindig friss dolgokat tudjanak kínálni az éppen betérőknek, másodszor pedig, mert tartósítószer nélkül dolgoznak. Nagyon jó dolognak tartom azt, hogy az esti órákban is lehet friss péksüteményeket venni, mert bármikor is tér ide be az ember, nem kell azon aggódnia, hogy esetleg fáradt, kiszáradt pékárut tud csak majd vásárolni.
Mivel még egy kicsit tovább maradtunk a tervezettnél még kóstoltam egy házi jeges teát, ami nekem rendben volt.

Árak:

Nem találtam sok kifogásolni valót az árakban, nekem nem volt velük gondom, főleg úgy, hogy az átlagos árakért jó minőségű és finom dolgokat kaptam. Nekem talán csak a kiszolgálás gyorsasága nem tetszett, gyorsan alakult ki sor és perceket kellett várni, hogy csak bejusson az ember, ez így annyira nem volt jó, de tény, hogy megérte a várakozás. Még egy újabb csodás hely a városban. Mindenki menjen és egyen-igyon.

Értékelés:

    
2.0:
A második látogatás szerencsére ugyanazt a színvonalat képviselt mint az első, így jóllakottan és jókedvűen haladtunk tovább az utunkon. 
Még egy érdekesség amire rábukkantunk az a wc plafon volt, íme:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése