2012. augusztus 6., hétfő

Halkakas Halbisztró





Menü:

Harcsa-gyros tál és limonádé

Hely:

Perfekt...belvárosi, nekem nagyon átjött a feelingje. Nyitott, világos, szinte csak pozitívumot tudok írni. Szemezgettem már pár hete ezzel a hellyel és ma el is mentem. A nagy melegben valami könnyűt kívántam, nem vagyok nagy halfogyasztó, így csak reménykedtem, hogy olyan módon lesz kínálva a hal, hogy az majd engem is meg fog győzni. A légkör nagyon családias és közvetlen.

Ételek:

A harcsa-gyros tál és a fish and chips között vacilláltam, de a gyros tálban több volt a zöld és arra vágytam inkább. Mivel szeretem a gyrost, így kíváncsi voltam, hogy a halas verzió mégis milyen lehet. 
Nagyon nagyon finom volt, sokkal gyengébb szereplésre számítottam, de teljesen meggyőzött ez a fogás arról, hogy ez egy nagyon jó hely. 
A hal isteni volt, ropogós enyhén fűszeres, szinte tökéletes. A sült burgonya cseppet sem volt olajos, ezt nagyon értékeltem! Az ételhez tartozott egy tzatziki féle mártogatós és egy paradicsomos, mindkettő isteni volt és tökéletesen passzolt az ételhez. 
Ha belegondolok, elég necces manapság csak halat kínálva Budapesten bármilyen éttermet nyitni, nagyon jónak kell lennie minden téren annak a helynek abban amit csinál, hogy sűrűn látogassák, de itt egy tényleg jól megvalósított ötletről beszélhetünk. Egyetlen fekete pontot osztanék, mégpedig a limonádéért, nagyon rossz volt, túl citromos és meleg...egy jeget kaptam bele úgy, hogy külön kértem...

Árak:

Teljesen korrektek az árak, nincs mit rinyálni rajtuk, amit kaptam az teljesen egyensúlyban volt azzal amennyit fizettem. Mindenki, aki kicsit is szereti a halat, annak irány a Halkakas Halbisztró nem érdemes kihagyni. Ami még nagyon szimpatikus, ha jól tudom csak magyar halakat kínálnak. Remélem még sokkal több ilyen és hasonló hely fog a városban nyílni, mert szükség van rájuk!

Értékelés:

    
A második látogatásnál vátozatlanul jó volt minden, nagyon finom ebéd volt és a szkeptikus unokatestvéreim is elfogyasztották a harcsa-gyros tálat, minden fintorgás nélkül. A limonádé, amit most kaptam már sokkal jobb volt mint a múltkori, most több jeget is kaptam, miután megint külön kértem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése