2012. augusztus 31., péntek

Montenegrói Gurman


Menü:

Pljeskavica

Hely:

Blaha, buszmegálló mellett, hát nem épp egy álomhely, főleg nem a kiülős rész. Ha jól emlékszem, már régebben kétszer is rendeltem tőlük és egészen meg voltam elégedve. Ma úgy alakult, hogy hazafelé beugrottam és elvitelre kértem egy pljeskavicát. 
Alapjáraton se éreztem az ottani étkezést, nem szeretnék kényesnek tűnni vagy ilyesmi, de ha nem szimpatikus és nem érzem, akkor nem szoktam erőltetni, ez volt itt is a helyzet. 
Szóval hazafelé beugrottam, furcsa szitu alakult ki, mert az étkezdébe beérve nem sikerült találkoznom senkivel, konkrétan senki még egy kiszolgáló személy se volt se a pultban, se sehol. Gondoltam magamban akkor várok egy kicsit, előfordul az ilyen bárhol, de úgy 5 perc várakozás után még mindig sehol senki, akkor már a nyitott konyha vagy inkább mosogatóhelységbe bekukkantva beköszöntem jelezve, hogy itt vagyok, ekkor onnan kijött a mosogató hölgy és kiszolgált. 
Következő kisebb probléma az volt, hogy bankkártyás fizetés nem volt lehetséges, 2012-ben egy ilyen helyen?!?! 
Hát jó, sikerült a szomszédos automatából pénzt levennem és fizetni, ezután a "szakács" a második felszólításnak eleget téve befáradt az utcáról és elkészítette az ételem, ami abból állt, hogy megsütötte a húst és a felvágott lepénybe belehelyezte, ezt követően átadta az idő közben visszaszállingózott pultosnak, aki még megtöltötte a kívánt dolgokkal. Hát túl gyorsan nem volt lebonyolítható ez az elviteles dolog, de frissen előttem készült az étel, így legalább tudtam mit fogok enni.

Ételek:

Röviden annyit tudok róla írni, hogy nagyon érdekes és nagyon finom ez az étel. A borjúhús szaftos kívül ropogós és egy kissé nehéz a gyomor számára. A lepény amiben tálalják egyszerűen imádnivaló, a pljeskavicához opcionálisan hagyma és saláta jár én még kértem hozzá paradicsomot, uborkát és ajvárt, ami nagyon finom volt és nagyon passzolt az ételhez. Tetszik, hogy az étel minden része a frissességre épül és még mellé finom is. Meg kellett azonban küzdenem az elviteles dologgal még, mert haza érve kissé elázott az étel, de szerencsére nem volt annyira vészes.

Árak: 

1500.- fizettem ital nélkül és a plusz belevalókkal, pár méterrel arébb a gyrososnál egy gyrostál plusz  egy üdítő szintén ennyi lett volna. Én nem tartom ezt az árat az ételért soknak, de ezt mindenki maga döntse el. Az biztos, ha az ember egy egész pljeskavicát megeszik nem marad éhes. 
Ami nem tetszett egyáltalán, az maga a helyszín, nálam egy színvonalas étkezéshez ahhoz párosuló helyszín és hangulat is szükségeltetik és persze kiszolgálás, itt ezek számomra nem voltak jelen, ezért maradni fogok a jövőben is az elviteles vagy a rendelős verziónál, ha esetleg újra megkívánnék valamit innen. Mindenkinek ajánlom például, aki szereti a gyrost, hogy egyszer a gyrosos helyett menjen inkább be ide egyszer és egyen itt.

Értékelés:

    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése