2012. október 2., kedd

Jumbo, Hong Kong










Menü:

dinnyelé
ananászos sertéshús
garnéla zöldségekkel
pirított tészta garnélával
rák zöldségekkel
csőben sült rák
jázmin tea

Hely:

Egy nagyon érdekes étteremről fogok most írni, sose jártam ilyen helyen és lehet sose fogok, ezért éreztem nagyon fontosnak erről a helyről beszámolni még, ha nem is voltam teljesen megelégedve az ételekkel amiket fogyasztottam. A Jumbo egy hajó vagyis egy úszó étterem, a vendégeket pedig külön ingyenes hajójárat szállítja az étterem és a szárazföld között. Nálam ez a hely már a nagyon tradicionális kínai konyhát testesíti meg. A kiszolgálás nem volt túl elragadó, nem igazán tudtam eldönteni, hogy most csak mi vagyunk a gond vagy az, hogy európaiak vagyunk vagy csak szimplán itt ilyen a kiszolgálás, mert ilyen. Erre nem jöttem rá, de egy idő után nem is foglalkoztam vele tovább.

Ételek:

A rendelt fogások a dél-kínai konyha jellegzetességei, nagyon kínai és nagyon tradicionálisak voltak. Az ételek nagyjából finomak voltak, bár nálam nem volt meg ez a mindjárt lefordulok a székről effektus, mert annyira jó lenne. 
Nekem az ételek ízve kissé túl sok volt, túl markáns és nehéz, ezzel nem azt akarom mondani, hogy rossz, hanem számomra minden egy kicsit too much volt, az európai kis gyomrom itt azt mondta, hogy ez már nem igazán a te világod, ettől függetlenül mindent megkóstoltam, de az utazás hátralévő részében nem kívántam meg még egyszer az dél-kínai ételeket. 
A rák szezonális ára miatt nagyon drága volt és mellé alig tartalmazott húst. A sertéshús finom volt, de a gyomrom számára olyan volt, mint egy lórugás. A két garnélás étel volt talán a kedvenc, ha már ki szeretnék valami jót is emelni, bár a pirított tészta tényleg rendesen meg volt pirítva a garnéla szósza meg sok helyen felpuhította, szóval ezzel se tudtam igazán mit kezdeni. Ami abszolút nem ízlett az a saját páncéljában tálalt csőben sült rák az íze és állaga egyáltalán nem ízlett.

Árak:

Katasztrófálisan drága volt, polgárpukkasztóan, oké sok féle ételt rendeltünk, de akkor is. Vigyázni kell mert a rák mellé nem volt például ár írva csak annyi, hogy szezonális ár ez azt jelenti, hogy épp aznap az étterem milyen árat állapít meg az adott ételnek. A Jumbo tényleg egy nívós, előkelő étterem emellé meg egy hatalmas élmény, hogy hajóval lehet odajutni és maga az étterem is egy hajó, viszont az ételek nekem személy szerint nem csavarták el a fejem. 

Értékelés:

    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése