2012. június 24., vasárnap

Borssó Bistro






Menü:

Bodzás limonádé
Marinált zöldségek
Lazac és garnélarák zöldségekkel

Hely:

A bisztró kellemes helyen egy csenden utcában található, a Kálvin tér szomszédságában. Az étterem kívül belül nem egy nagy különlegesség, de nem is mondanám feltétlenül rossznak. A felszolgálás nagyon kedves és gyors volt. Régóta nézegettem magamnak ezt a helyet, mert szimpatikusnak tűnt.

Ételek:

A felszolgált ételek finomak voltak, nem volt gond velük, bár a fogások mérete nem volt kielégítő, ugyanis kicsivel több ételre számítottam a tányéron az árakat nézegetve. Őszintén szólva kicsit többre számítottam volna mennyiségben és ízben is, mint mondtam abszolút nem volt semmi gond az ételekkel, de egy kicsit minden téren kevésnek éreztem ezt az ebédet. A limonádé sajnos itt sem volt túl jó, egyszerűen túl édes volt, kénytelen voltam még egy szénsavas vízzel enyhíteni az igencsak markáns ízén.

Árak:

Drágának találtam rögtön az étlapot, de mikor kihozták az ételeket már egyértelmű volt, hogy ez a hely kissé túl van árazva. A városban ennél sokkal olcsóban lehet, jobb és különlegesebb ételek enni. Ez az ebéd nem győzött meg arról, hogy ide még egyszer el kéne látogatnom.

Értékelés:

    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése