2012. június 3., vasárnap

Menza




Menü:

0. Limonádé
1. Fokhagymaleves, sajtos-tejfölös lángossal
2. "Mátrai" borzaska paradicsomsalátával

Hely:

No és végre sikerült a Menzát is teljesen letesztelni, ugyanis a télen volt már szerencsém egy kellemes reggelit eltölteni itt, de azóta nem sikerült visszatérnem. Az étterem Budapest egyik legfelkapottabb helyén található a Liszt Ferenc téren, ez az elhelyezkedés igencsak segíti az étterem sikerességét a véleményem szerint, ha nem itt lenne a Menza akkor talán nem is lenne ennyire közkedvelt és látogatott. Az étterem karakteres és kellemes kialakítású, nagy pozitívuma az árnyékos nagy kiülési lehetőség, adja magát, hogy az ember jó időben ki akar ülni. 

Ételek:

Először is a limonádét említeném meg, tudni kell rólam, hogy nagyon szeretem a limonádét és általában ezzel kísérem az étkezéseimet, ha eszek valahol. Elég kellemetlen indítás volt, mert szó szerint rossz volt, meg is lepődtem. Az ételek azonban mentették a helyzetet, szerencsére az egyik pincér, aki odajött az asztalunkhoz egy régi kedves ismerősöm volt, így rögtön kikértem a véleményét mit érdemes rendelni. A borzaskát ajánlotta nekem, de mivel éhes voltam kívántam még valami előételt, amire ő a fokhagymalevest ajánlotta. Szerencsére jól választottam az ételeket, mert tényleg finomak voltak, bár a fokhagymaleves kissé lapos ízvilággal rendelkezett, viszont a hozzá szervírozott minilángos nagyon rendben volt. A második fogásom is nagyon a helyén volt, mint a hús mint a burgonyás sajtos bunda. A kis ecetes, cukros öntetes paradicsomsaláta pedig teljesen kiegészített az egészet. 

Árak:

Talán inkább az elhelyezkedés és a felkapottság miatt, kissé drágának találom ezt az éttermet, ugyanis gasztronómiai szemszögből ez az étkezés nem volt egy kulináris ízutazás. Kicsit inkább a hétköznapi ízléshez lett igazítva az étterem kínálta. Ha kategorizálnom kéne, akkor talán a kellemes egyszeri ebéd megteszi, ha az embernek nincsenek nagy elvárásai és nem vágyik épp valami különlegesre. Összegezve megéri szerintem egyszer megnézni, de aki tapasztalt éttermi látogató az ne várjon túl sokat, nehogy csalódjon.

Értékelés:

    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése