2012. június 18., hétfő

Első (túró)szuflé


Hozzávalók:

5 dkg túró
- 2 db tojás
- 1,5-2 ek cukor
- 1 kk citromlé
- 1 egész citrom héja
- 2 ek tejföl
- 1 ek liszt
- egy csipet só
- kristálycukor a formák beszórásához
- vaj a formák kikenéséhez

Elkészítés:

A túrót egy tálba összetörjük, hozzáadjuk a cukrot, tejfölt és a lisztet. Belereszeljük a citrom héját és belefacsarjuk a citrom levét, ezután pedig a két tojás sárgáját hozzáadjuk. Miután a masszát jó alaposan összekevertük, a tojás fehérjéből egy csipetnyi sóval kemény habot verünk és óvatosan összekeverjük a túrós keverékkel. 
A formákat kivajazzuk és cukorral körbeszórjuk az oldalát, ezután a szufléformákat megtöltjük és előmelegített sütőben 180 fokon kb. 25-30 perc alatt készre sütjük. A formákat egy tepsibe helyezzük és a tepsit a szufléformák feléig megtöltjük vízzel.

A recept: http://www.nosalty.hu/

4 megjegyzés:

  1. úúú deszuper:) Örülök, hogy megtaláltam a blogod:) Kérlek rakj ki rendszeres olvasós-feliratkozósat, hogy feliratkozhassak hozzád, így mindig látom mi finomat készítesz:)

    VálaszTörlés
  2. Nem látom:) Feliratkozása webhelyre...ez kellene látnom:)

    VálaszTörlés
  3. Sorry, de nem régóta csinálom, úgyhogy lehet én velem van a baj, de nem volt választható opció...kerestem pedig a beállításoknál, mert láttam, hogy Nálad is kint van..de nem tudtam eddig magamhoz kirakni csak azt, hogy kövess e-mail-be..:S:)))

    VálaszTörlés