2012. június 3., vasárnap

Sugar



Hely:

A felkapottság következő állomása a Sugar shop volt. Tény, hogy jó a koncepció és csalogató a shop, de a kóstolás kissé elvette a kedvem.

Ételek:

Már a héten, egyik este nagyon megkívántam a macaront, nem vagyok egyáltalán édesszájú, sőt nagyon ritkán eszek csokit, sütit és hasonlót, de néha még rám is rám tör, hogy most akkor kell valami édesség. A Sugárba már egy ideje terveztem, hogy elmegyek, ugyanis idén a születésnapi tortám innen lett rendelve, így kíváncsi voltam milyen kínálattal rendelkeznek még.

Először macaront az idei macaron világnap után kóstoltam, meglepetésképp kaptam egy doboz macaront és rögtön éreztem, hogy ez valami különleges finomság. Azóta ha nagy ritkán cukrászda környékére kerülök és bemegyek, mindig veszek néhány macaront kíváncsiságból, hogy tudjam hol kaphatóak a legjobbak. Eddig nálam a Gerbeaud vezet, macaron téren. Mivel nem vagyok az a vad édesszájú ember, nekem a Sugar-ban vásárolt sütik és macaronok egyszerűen túl édesek voltak. Egyszerűen to much, az a szintű édesség, ami már nekem túlzóan sok. A macaronokra visszatérve, nagyon rossz állaggal rendelkeztek, ahogy a kezembe kerültek, azonnal szétestek, nem voltam abszolút megelégedve. A választott sütik se győztek meg első körben, természetesen fogok még menni, mert a muffinokat mindenképp meg szeretném kóstolni, emellett még szemezgettem néhány dologgal ma, ami érdekesnek tűnt.

Árak:

Nem mondanám olcsónak, viszont van miből válogatni, egy édesszájú embernek ez maga lehet a paradicsom. A torták se olcsók, viszont azt, amit én kaptam a születésnapomra, nagyon finomnak találtam. Szerintem érdemes ide eljönni, mert kellemes alternatíva, ha az ember unja mondjuk a szokásos cukrászdákat és szeretne valami újdonságot kipróbálni. Sajnos a macaronjuk csalódás volt, legfőképp a rossz állag és a túlzott édesség miatt.

Értékelés:

    
Megkedveltem a Sugar Shop-ot a muffinok nagyon jók, kivül és belül is és ajándéknak is már többször adtam a barátaimnak, sajnos a minyonok nekem nem jöttek be, itt újra a szuper édes sugar ízvilág dominált, ami nekem egyszerűen túl sok.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése