2012. április 24., kedd

Déryné Bisztró

Menü:

Óriás bécsi szelet és hideg burgonyasaláta

A Déryné már egy ideje többször felmerült a beszélgetések során és legfőképp csak jót hallottam róla, így ideje volt ellátogatni. Nincs is jobb mint egy finom ebéd, mielőtt az ember beül az irodába dolgozni.

Hely:

Nagyon kellemes hangulatú a hely a teraszon ülve pedig élvezhettük a jó időt. Emellett a beltér is nagyon szépen ki lett alakítva, röviden stílusosan hangulatos. A személyzeten nem volt kifogásolni való, nagyon kedvesek és közvetlenek voltak.

Ételek:

Megmondom őszintén, hogy annyira nem voltam elájulva a felszolgált fogásoktól, lehet túl nagyok voltak az elvárásaim a hallottak alapján. Az ételekkel semmi gond nem volt, nagyon finomak voltak és mivel kissé egyszerűbb ételeket rendeltem lehet, hogy ezért is volt visszafogottabb a hatás, nekem hiányzott valami plusz, amitől különlegessé válik az ételem és az egész étkezés. Ez most sajnos elmaradt.

Árak:

Kissé drágának találtam a WOW effektus hiányában, így az a következtetésem, hogy szükséges lesz még egy látogatást tenni a jövőben, hogy reálisabb vélemény alakulhasson ki bennem.

Értékelés:

 ✓ ✓  

Déryné 2.0:

A Déryné nem egy rossz hely, de valahogy azt érzem a második ottlétem után, hogy nem az én helyem. A kecskesajtos saláta finom volt, aztán következett egy elég hosszú várakozási idő, ami nagyon nem tetszett a két fogás között, amikor meg végre megjött a harcsapaprikás még rosszabb kedvem lett mikor megkóstoltam. Nagyon el volt sózva, ezzel már egyszer találkoztam a Kistücsökben és ott se tudtam hová rakni ezt a dolgot most pedig megint. Nem értem még a mai napig se, de gondolom majd rá fogok egyszer jönni. Összességében jó, de valahogy nem érzem...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése