2012. április 25., szerda

I ♥ Pasta















Igen, be kell vallanom, hogy a tésztaételek a gyengéim közé tartoznak. Mint említettem nyáron töltöttem egy kis időt Olaszországban, ahol a tésztaételek teljesen rabul ejtettek. Sikerült sok helyi alapanyagot vásárolni és haza hozni. Itthon pedig elkezdtem kísérletezgetni és főzni, leginkább olasz jellegű tésztaételeket, ezekhez valahogy úgy tűnik van érzékem. Mindenkit csak bátorítani szeretnék, hogy ha úgy érzi, kezdjen el főzni, ugyanis hatalmas élvezet, ha egyszer az ember belejön és elkezdi igazán érezni és kitapasztalni, hogyan kell az alapanyagokból kész ételeket varázsolni.

Ha már olasz ételekről írtam, kiemelnék még egyet, amit hosszas tervezgetés után elkészítettem. Ez pedig a risotto. Bár a rizs nem a szívem csücske, nem tudom miért, de az elkészített risotto (eredeti olasz risotto rizsből) nagyon elnyerte a tetszésem és szerencsére nagyon jó is lett.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése