2012. április 25., szerda

a table! boulangerie - patisserie


Ohh micsoda kellemes találkozás...így tudnám leginkább jellemezni.

Hely:

Kicsi, néhány kis asztal székekkel és isteni illatokkal. Nagyon hangulatos, nagyon franciás kis pékség és reggelizőhely és az egészben az a  legviccesebb, hogy ez itthon van, Magyarországon...bárcsak több ilyen hely lenne.

Ételek:

Mintha újra Párizsban lettem volna, sajnos Párizsban járva kissé rabul ejtettek a péksütemények, főleg a bagettek, nem bírtam nekik ellenállni. Ránézésből hibátlan minden, ezért gyors reggeliző teszt következett a hangulatos kis reggelizősarokban. Kihozták, megkóstoltam, zavarba jöttem. IGEN, itthon is lehet ilyen ízvilágot tapasztalni! Nagyon finom volt a bagettem, sőt nagyon nagyon. Mellé néhány szelet paradicsom de valami eszméletlen finom dresszinggel, nagyon passzolt minden mindennel. A hely a szendvicsek és a pékáruk teljesen vissza tudták adni azt az érzést, amit Párizsban éreztem egy-egy pékség látogatásakor.

Árak:

Drága, de itt nem ez a lényeg, ha szereted a francia vonalat ezt imádni fogod a minőségnek ára van, de itt  nem volt kérdés, hogy megéri-e!

Értékelés:

 ✓ ✓  

a table! 2.0:

Rendszeresen vissza szoktunk térni ide enni, igazi kis francia színfolt a városban és egész hűen képes számomra átadni a francia feelinget, szeretem.

Croque Madam:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése