2012. április 25., szerda

Pesti Disznó



 




Menü:

1. Tavaszi saláta spárgával, retekkel, borsóval, hegyi sajttal, dijoni dresszinggel
2. Bárányragu leves
3. Citromos bébi csirke tavaszi zöldségekkel
4. Túrótorta rebarbara kompóttal

Hely: 

Hát, hogy is mondjam amolyan szerelem volt első ebédre, felülírta azonnal az eddigi helyeket nálam. Az étterem mely hivatalosan tapas bar egy az egyben az én ízlésen, kívül belül. A beltér a télikerttel kombinálva nagyon jó ötlet. Jelenleg ez a hely az egyik favoritom, annyira jól éreztem magam.

Ételek:

Egy négy fogásos menüt kértem magamnak, mely minden egyes megállója elrepített egy másik ízdimenzióba,  egyszerűen jobbat nem is kívánhattam volna magamnak. Az abszolút top a bárányragu leves volt pedig aztán nem vagyok az a nagy leveses fajta. De ez a leves...te jó ég...ilyen harmonikus finom ízvilágú levest talán még sose ettem.

Árak:

Az ár szerintem teljesen reális volt azért amit kaptunk...sőt. Már egy ideje tervbe volt, hogy ide mindenképp el kéne látogatni, de valahogy nem jött össze. Az 100%, hogy újra el fogok menni, amint lesz rá lehetőségem! Az ebédmenüjüket mindenképp szeretném majd egyszer megkóstolni, ugyanis már többször kacsintgattam vele, emellett olcsó. Nagyon ajánlom mindenkinek, aki egy nagyon finomat szeretne enni és kedveli a hagyományos egyszerű és nagyon ízletes ételeket.

Értékelés:

 ✓   

Pesti Disznó 2.0:

Az első alkalom valahogy jobb volt, ott teljesen le voltam nyűgözve, most valahogy nem, pedig az ételekkel nem volt baj.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése