2012. április 26., csütörtök

Micky's Fish & Chips, London


Hely:

Februárban Londonban jártam, erről már ugye a Jamie Oliver éttermeknél is beszámoltam. Eszembe jutott ugyanis, hogy Londonban még egy érdekes vagy talán híresnek is nevezhető étteremet vagy inkább étkezdét is meglátogattam, mégpedig a Micky's Fish & Chips-et. Ha Anglia akkor kényszeresen megemlítjük a fish and chipset, ha a helyi specialitásokról van szó. Anglia híres a fish and chips ételéről bár London pont nem annyira szerintem. 

London belvárosában található egy kicsit eldugottabb helyen egy kis utcában az Oxford street-től nem messze, az étkezde különlegessége, hogy Heston Blumenthal egyik műsorában szerepelt, mikoris a séf az egyik epizódban kereste a tökéletes fish and chips receptjét. A keresése során ebbe az étkezdébe látogatott el, kutakodni és információt gyűjteni. Íme műsorának említett része, megtekinthető az alábbi linken:


Ételek:

Finom volt annak ellenére, hogy az étel nem tartozik a kedvenceim közé, szoktam enni halat, de nagyon keveset. Az étkezde teljesen a fish & chipsezés feelingjét. Egy évbe egyszer számomra teljesen élvezhető mikor Angliába látogatok ez valahol hozzá tartozik még akkor is, ha nem ez a kedvence az embernek.

Árak:

Semmi extra, élhető egy ebédért, még Londonban is. Mindenkinek ajánlom, ez része a látogatásnak Angliában. 

Értékelés:

 ✓   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése