2012. április 25., szerda

Jamie's Italian, London




Az előző napi megrázkódtatások miatt Jamie második éttermével nagyon szkeptikus voltam és a lelkesedésem lankadóban volt, de mindenképp kíváncsi voltam, /ha már itt vagyunk/ az olasz éttermére is, hátha ez majd lenyűgöz.

Menü:

1. Black Angel Pasta
2. Hamburger és parmezános steakburgonya

Hely: 

Az étterem London egyik felkapott negyedében található. Maga az étterem semmi extra, modern szabvány, kissé olaszosítva. Itt azért már jóval nagyobb nyüzsgés volt, igaz délután is voltunk, de érezhetően nagy volt a forgalom. A pincérnőnkkel nem igazán voltam megelégedve, unott, fáradt, futószalagszerű kiszolgálás és még meg se eröltette magát, hogy jobb benyomát keltsen, egy-egy mosollyal például. Hát ez egy ilyen helyen szerintem nem igazán elfogadott, jó nyilván mindenkinek van rossz napja meg épp gondja, problémája, de legalább a próbálkozás jelei láthatóak lettek volna, de még az se.

Ételek:

Az első tésztás fogásom nagyon finom volt a fésűkagyló nem volt túlfőzve és a tészta sem, ami azért egy olasznak titulált étteremben szerintem így is természetes. A második fogás pedig egy hamburger volt, ami megint csak finom volt, de nem rengetett meg túlságosan, ami viszont nagyon jó volt az a parmezános steakburgonya. A fogások összességében rendben voltak és finomak, de nem sok minden volt észrevehető abból, hogy mi most Jamie Oliver olasz éttermében ebédelünk. Nem jött át semmi plusz az étteremből, amit azért elvárna az ember ha Jamienél eszik...

Árak:

Ismételeten London és Jamie, Londonban nem olcsó az éttermezés egy magyar embernek. Ez a látogatás se volt olcsó ahhoz képest amit kaptunk, de nyilván Jamie nevével sok minden eladható, ami azért nem annyira szimpatikus. Viszont, ha valaki mindenképp Londoba utazik és el szeretne menni Jamie Oliver egyik éttermébe mert kíváncsi rá, akkor ezt az éttermet ajánlanám inkább. Az olasz feeling nem igazán jött át számomra, de ebben biztos közrejátszott az is, hogy Olaszországban nem egy jó étteremben jártam, így a mércém elég magas, ha olasz éttermekről van szó. Nekem nem adta át sajnos az olasz életérzést még az ételeken keresztül se. Viszont, aki egy egész jó olaszos ebédre vágyik az menjen és kóstoljon és döntse el maga.

Értékelés:

 ✓ ✓  


A Black Angel tésztaételt otthon is megfőztem, ugyanis volt még egy csomag fekete tésztám, amit még nyáron vettem Olaszországban. Már a színe miatt is nagyon különleges ez az étel és emellé nagyon finom, így egyik este úgy döntöttem én is elkészítettem, íme az eredmény:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése