2012. április 24., kedd

Pest-Buda

Menü:

1. Csirkepaprikás
2. Almás rétes

Hely:

Az étterem a Várban található, magyaros, autentikus kialakítással, kifejezetten pozitív, visszafogott. A Pest Budát már azért a komolyabb éttermek irányába pozicionálnám, ez már egy kulturáltabb, jómódú réteget kíván megcélozni magának, ezt már a bejáratnál lévő üdvözlőszemély is éreztette velem a pillantásaival, amikor meglátta a papucsomat, amiben érkeztem, ami a jelek szerint hiába volt Hilfiger.

Ételek:

Határozott, magyaros ízek, nagyon kellemes állag, jó összeállítás. A hagyományos hazai ízeket teljes mértékben hűen prezentálta a jelen kornak megfelelően. A rendelt fogásk őszintén szólva nagy meglepetés okoztak, mert gyengébb eredményre számítottam. A deszeretben egy kis hibát véltem felfedezni mégpedig az almás rétes alatt valami megmagyarázhatatlan okból mentakrém került, ami abszolút nem illet a réteshez, természetesen ezt jeleztem is. A reakció teljesen pozitív volt a személyzet részéről, jól vették a kritikát, vagy csak úgy csináltak, de ez az én szempontomból teljesen lényegtelen.

Árak:

Drága, de minőségi. Ez a hely inkább a turisták és a budai oldal lakói által látogatottabbak. Egyszer mindenképp érdemes elmenni, de én személy szerint nem vágyok egy ideig megint ide és nem azért mert bármi negatívat is tapasztaltam volna.

Értékelés:

 ✓ ✓  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése